team_Robert

Robert

Zit met zijn tengels aan de knoppen van de marketing- en communicatiemachine. Tikt ook teksten en is gek op merkbeleving en tevreden klanten. Houdt de juiste vaart erin als afremmer en stoker. Robert is vindingrijk, analytisch, intuïtief en resultaatgericht. En soms grappig.

social-facebook

team_Cathy

Cathy

Is onze liefste chef creatiewerkplaats. Geeft prachtig vorm aan de ‘look ende feel’ van dit sitemaakapparaat. Heeft een bijbaan als dwarsligger voor de beste kwaliteit. Als je haar iets vraagt, verrast zij met een snoepwinkel. Cathy is creatief, accuraat en weegt trends. En altijd vrolijk.

social-facebook

team_JP

Jan Pieter

Bedacht in een visioen deze machine. Hij zet dingen aan, uit en in perspectief. Is als machinist een verbindend element tussen design, techniek en mensen. JP is makkelijk bereikbaar, merkenmaker, uitvinder, betrouwbaar en doet alles (?) veilig.


social-facebook

 

We laten gebruikers zien hoe zij op een simpele, effectieve manier tegen lage kosten zelf eenvoudige een site kunnen maken. Zo bereiken zij sneller en blijvend online impact onder hun eigen doelgroep.

 

Hoe dan?

Door online een website-‘doe-het-zelf’-machine aan te bieden die rekening houdt met alle wensen, behoeften en vaardigheden. Zodat de eigen doelen rap bereikt worden. We zorgen dat onze klanten dankzij een ‘handy tool’ vooral met plezier aan de slag gaan met onze websitemachine. Dat doen we door alles simpel te houden en goed te luisteren. De wensen en ervaring van onze gebruikers staat op nr. 1. Zo maken we het steeds mooier en beter. En achter de machine staat een mens die je gewoon kunt aanspreken. Draaien maar!

Waarom dan?

In ons communicatiewerk horen wij dagelijks wat de wensen en behoeften zijn van onze siteklanten. Velen haakten eerder af bij een sitebouwer, een webbouwpakket of een schijnbaar kant-en-klaar-websiteproduct of CMS.

De verwachtingen stroken vaak niet met het eindproduct, de geleverde service, design en kosten. Hoe hou je de regie in eigen hand en maak je je site voordelig en in een wip? En hoe krijg je wel persoonlijk advies en ondersteuning?

Om alleen al de juiste keuze te maken om een site te maken, heb je kennis en ervaring nodig. Kennis van het totale kostenplaatje, van updates, van plugins en beveiliging. Maar ook om in te schatten of je (later) maatwerk nodig hebt en welke support handig is.

Allemaal wensen en vragen waar wij als team onze tanden in hebben gezet. Deze uitdaging is voor ons direct onze missie:
Mensen helpen om zélf simpel en transparant een fijne site te laten maken.

Probeer het zelf
menu